Paseo - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Frans Hartemink - WaarBenJij.nu Paseo - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Frans Hartemink - WaarBenJij.nu

Paseo

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

12 Oktober 2012 | Spanje, Málaga

Vandaag maar eens aleen in wat steekwoorden. WIFI is vandaag niet vooruit te branden en in de pool - na de sluiting van het restaurantje - zelfs helemaal uit de lucht. Of er een oorzakelijk verband is, is me niet duidelijk.
De temperatuur is aangenaam bij een halfbewolkte hemel. Volgens mijn thermometertje loopt het in de zon op tot maar liefst 47 graden! Door het briesje voelt het als 27. En het zwembad is 22 graden en dat voelt in eerste instantie toch flink frisser.
Vanmiddag door het aanpalende vissersdorp gewandeld. Er staat her en der wat te huur en te koop, maar de terrassen zijn goed gevuld en de stranden vrijwel leeg. Niet merkbaar dat een kwart van de bevolking zonder werk zit.
Recyclo fietsverhuur nog niet gevonden, d.w.z. op afstand langs gelopen omdat ik geen kaart heb van dit gebied en de zonnige straten heb aangehouden. Afijn, ze zouden toch dicht zijn, het was alleen maar als verkenning bedoeld, om te weten of ik hier serieus iets van mag verwachten. Wel een spaanse hartige pannenkoek (zie foto) genuttigd, hier eten ze vrijwel uitsluitend geroosterde sardientjes!
Morgen daar ergens ontbijten want hier is de tent gesloten, en dan zien we wel verder.
Nu nog even zwemmen, lezen en natuurlijk studeren.
Zie verder maar de foto's.

  • 13 Oktober 2012 - 12:28

    Willy:

    Storm en regen; enorme bliksem en donder. Je mist het heerlijke herfstweer hier. De bladeren verkleuren en wij verkleumen. Het tennisracket kan wel in de motteballen. Ik kan me bijna niet voorstellen hoe het nu bij jou is, het contrast is te groot. Wat moet ik inpakken?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Málaga

Frans

Projectmanager

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 26245

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

Spaans in Malaga

Landen bezocht: